Avatar billede stephanryer Nybegynder
16. august 2006 - 11:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Køre en powerpoint præsentation fra .NET

Er det muligt at køre en powerpoint præsentation fra .NET?

Vil gerne kunne sætte en .ppt fil igang og blive informeret når denne er slut.

Har søgt forskellige steder efter plugins, men synes ikke at kunne finde nogen overskuelig metode til dette.

Det er et krav at præsentationen kan sættes igang helt uden brugerens indblanding.

På forhånd tak.
Avatar billede arne_v Ekspert
16. august 2006 - 13:11 #1
Hvad med en helt simpel Process.Start ?
Avatar billede stephanryer Nybegynder
16. august 2006 - 13:15 #2
Well det starter jo bare programmet.

Har fundet ud af en løsning.
Avatar billede arne_v Ekspert
16. august 2006 - 13:24 #3
ja - og WaitForExit venter indtil den er færdig

skulle du også kontrollere pageingen ?
Avatar billede stephanryer Nybegynder
16. august 2006 - 13:31 #4
Ja skift mellem slides og nedlukning når den er færdig skal der også sørges for. Men vi har allerede fundet en løsning :)

Men tak for svaret anyway.
Avatar billede ismand Nybegynder
17. august 2006 - 02:38 #5
Det ville jo så være god stil at skrive HVAD løsningen var, så vi andre kan sole os i jeres viden :)
Avatar billede stephanryer Nybegynder
17. august 2006 - 06:49 #6
vi er lidt pressede med en hovedopg, men skal se om der blir tid.