Avatar billede bas Forsker
14. maj 2001 - 15:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fyldfarven forsvinder

Hej eksperter

Når jeg giver figurer farve og klikker
udenfor dem forsvinder farven igen.

Hvorfor det ?

Har jeg måske sat en bestemt indstilling ?

På forhånd tak.

Venlig hilsen

Martin

Avatar billede itelm Nybegynder
14. maj 2001 - 22:20 #1
jeg har prøvet at provokere fejlen frem som du taler om, jeg kan kun få den hvis jeg glemer at indikere om det er linen eller fylde, i 2 nederste ruden i dit værktøjs panel panel.
Du skal sikre dig at begge er i fyld det kan du se ved at den så antager den farve du ønsker.
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. maj 2001 - 23:04 #2
Jeg har prøvet at lave en cirkel og fylde den med farve, der sker ikke noget ved at klikke uden for cirklen.
Er det en figur du har importeret, eller hvad?
Det kan være at du skal lave et nyt layer (lag) og lægge farven der.
Avatar billede goet Nybegynder
18. maj 2001 - 16:14 #3
Lægger du farve på med pipette? I såfald trækker pipetten baggrundsfarve op når du tykker der. Tryk på et andet værktøj for at fravælge pipetten
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. august 2001 - 04:44 #4
Få et program du kan bruge, Paintshop f.eks og luk så spm.!
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. april 2002 - 19:09 #5
tak for point.

www.fotx.net/retaxes