Avatar billede iostream Nybegynder
10. august 2006 - 22:25 Der er 1 løsning

Skribenter søges

Hej eksperter.

Jeg har siden www.sourceload.com sammen med nogle andre bl.a. brugeren datasource herinde, som også har lavet en skribenter søges spg.: http://www.eksperten.dk/spm/725389

Det vi søger en eller gerne flere selvfølgelig, som har lyst til at hjælpe mig med siden www.sourceload.com
Det drejer sig om at skrive nyheder, artikler, guides osv. på engelsk.

Vi har desværre ikke penge indblandet i siden så det bliver på frivillig basis, men jeg kan sige at den dag vi begynder at tjene på annoncering vil de frivillige være de første der får deres andel af det ;)
Avatar billede iostream Nybegynder
31. august 2006 - 21:52 #1
Lukker