Avatar billede noerdar-dilling Nybegynder
10. august 2006 - 16:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bruger kan ikke sende til et bestemt domain, andre kan

Jeg har en bruger som ikke kan sende til user@somedomain.com. Andre bruger, f.eks. administratoren kan sagtens sende til domainet.

Jeg får fælgende fejl når brugeren sender en mail. Der kommer hurtigt et reply. Jeg har prøvet fra outlook og webmail, men samme resultater.

Det er en exchange 2003 med symantec Virus og Exchange filter. Men skulle ikke have noget at sige da andre bruger godt kan.
Avatar billede noerdar-dilling Nybegynder
10. august 2006 - 16:41 #1
Fejlen er:Meddelelsen nåede ikke frem til nogle af eller alle de ønskede modtagere.

      Emne:    TEST

      Sendt:    10-08-2006 15:24

Der kunne ikke leveres til følgende modtager(e):

      user@somedomain2.com den 10-08-2006 15:24

            Du har ikke tilladelse til at sende denne modtager. Kontakt systemadministratoren for at få hjælp.

            <mail.somedomain.dk #5.7.1 smtp;550 5.7.1 <user@somedomain2.com>... Access denied>
Avatar billede cmoz Praktikant
11. august 2006 - 00:37 #2
Du kan prøve at kigge denne igennem og se om de steder hvor der står noget med 5.7.1, peger dig i den rigtige retning:
http://support.microsoft.com/kb/895853/
Avatar billede noerdar-dilling Nybegynder
11. august 2006 - 11:26 #3
har fixet det selv
Avatar billede noerdar-dilling Nybegynder
11. august 2006 - 11:26 #4
done