Avatar billede airbag Nybegynder
07. august 2006 - 10:36 Der er 5 kommentarer

Min com fryser når jeg spiller

Hey jeg har brug for hjælp.
Når jeg spiller spil som Battlefield 2 og CS og andrer krævende spil fryser min computer og blir overophedet efter et kvartes spilletid.

Kan ikke finde ud af hvad der er galt.
Har prøvet at få den renset efter det kunne jeg spiller 3 timer uden den fryste med efter det fryste den.

Jeg har prøvet dxdiag men det siger der ingen feil er.
Jeg har også prøvet at opdatere grafikkortet det hjælper heller ikke.

Processor: AMD Athlon 64 Processor 3000+.
Grafik kort: Radeon X850 series, Radeon X850 XT.

Jeg er ikke den største hardware freak så jeg vil helst ikke åbne den og begynde at pille ved hardwaren.

Plz hjælp mig
07. august 2006 - 12:02 #1
For at dele problemet på midten ta' låget af putter og gi' den lidt luft. Evt. med en "bord"-blæser ell. lign.
Bare som forsøg...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. august 2006 - 16:55 #2
hvis den er renset for støv.. ??
Det lyder klart, som et varme problem.
men hvis det ikke er tilfældet...Har du så overvejet en repair..?
Avatar billede airbag Nybegynder
07. august 2006 - 18:26 #3
Jeg har fået en repair men de(shg) sagde at der intet problem var kun at den var støvet. De rensede den bare ik andet. Jeg ska prøve dit forslag dr1 men jeg har ik en bord-blæser.
08. august 2006 - 00:05 #4
"...blir overophedet ..." - hvordan ved det lige det ?
Avatar billede cathallo Nybegynder
08. august 2006 - 01:04 #5
Hvis du som mig selv og mange andre har opraderet din comp, gennem noget tid, overser man ofte strømforsyningen. Sidste sommer blev jeg udsat for en masse nedbrud hvor maskinen frøs, efter en opradering til en ordentlig fætter af en strømforsyning forsvandt problemet.