Avatar billede gronhoj Nybegynder
07. august 2006 - 09:36 Der er 5 kommentarer

Manglende fil i Windows xp

Min Windows xp  vil ikke starte op, får den besked at en fil mangler eller er beskadiet og at jeg skal instalere filen " Windows-rod>\system32\.dll "  igen men hvordan gør jeg lige det?? jeg har mogle vigtige ting på hardisken så jeg vil helst ikke have den formatere den om
Avatar billede vejmand Juniormester
07. august 2006 - 09:42 #1
START - KØR - (nu skriver du) sfc /scannow. Husk mellemrum mellem sfc og /scannow.
Den vil spørge efter din xp pro cdrom og vil undersøge og rette op på de vigtige windows filer.
Avatar billede hcma Novice
07. august 2006 - 10:11 #2
mon ikke det er en af disse som mangler: http://www.hcma.dk/tips11to20.htm#no19
(hvis det er, er løsningen beskrevet)
Avatar billede hcma Novice
07. august 2006 - 10:11 #3
hvis du i stedet har valgt en sfc-scanning, er der måske en ting du skal tage højde for:
http://www.hcma.dk/tips21to30.htm#no22
Avatar billede gronhoj Nybegynder
18. juni 2007 - 20:44 #4
Problemet har løst sig selv
Avatar billede gronhoj Nybegynder
05. juli 2007 - 19:03 #5
Problemet har løst sig selv bundkortet er kaput