Avatar billede dranzer Nybegynder
06. august 2006 - 23:59 Der er 3 kommentarer

Vil ikke altid skule baggrund

Hejza. Jeg kan godt lide at lave mine programmer sådan at de får en form jeg har lige lavet sådan en stjerne som jeg tegnet i Paint shop pro. Den ser sådan her ud

http://www.online-net.dk/Stjerne.JPG

Mit problem er så at når jeg laver inde i Visual Studio 2005 at alt rødt skal være usynligt så virker det fint på denne computer og nogen andre.

Men så er problem at mange andre computer at når jeg køre mine programmer så kommer der bare sådan en rød firkant baggrund som rigtigt skulle være skjult som man ser på billedet.
Men det er ikke alle computer der gør det kun nogen. Er der nogen der har en ide til hvordan jeg kan lave mit program sådan at lige meget hvad for computer man smider den på så viser den ikke den dumme rød baggrund.

Men som sagt det er kun nogen computer den røde baggrund viser sig.

Er der nogen der kan hjælpe???? ;D
Avatar billede danish1977 Nybegynder
07. august 2006 - 09:45 #1
bruger du .Visible eller .Enabled på dit image?
Avatar billede dranzer Nybegynder
07. august 2006 - 11:12 #2
Jeg ved ikke hvordan jeg find det. Fordi jeg kan kun finde Visible når jeg maker en knap ikke når jeg makere Formen. Så det ved jeg ikke.

Det jeg gjorde for at gør den usynlig (TransparencyKey Rød, BackColor Rød, ForeColor Rød, BackgroundImage Det er så mit billeder der er der. Det er hvad jeg har gjort.

Mangler jeg at gøre nogen eller hva?? ;)
Avatar billede dranzer Nybegynder
07. august 2006 - 11:31 #3
Her kan i se den rød baggrund http://www.online-net.dk/vis.JPG som rigtig skal være skjult. Men den er der når man køre det på nogen computer så er den ikke skjult den røde baggrund. Men på ander kan den godt være skjult.

Det ser dyb godnat ud med sådan en rød firkant som baggrund den skal jo også være usynlig.