Avatar billede stronger Nybegynder
14. maj 2001 - 05:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

adgangkode

Er der en mulighed for at sætte en adgang kode på en mappe i windowsME

Tak på forhånd
Avatar billede jacobchr Nybegynder
14. maj 2001 - 05:38 #1
Nej det er det ikke som standard da der ingen sikkerhed er i FAT16 eller FAT32.

Men der findes diverse programmer til at kryptere mapper og drev. Prøve versioner kan evt findes på tucows.sol.dk .

Synes selv om det der hedder bestcrypt

/jacob
Avatar billede john Nybegynder
14. maj 2001 - 08:21 #2
Med det gratis program Scramdisk (kan hentes på:  http://www.scramdisk.clara.net )
kan du oprette mapper med samme sikkerhed som bestcrypt.

/john
Avatar billede hejberg Juniormester
16. maj 2001 - 21:47 #3
Jo du kan godt sætte en adgang kode på mappe i win me
du skal gå ind og oprette en bruger og der efter kan du lukke en mappe eller dokumenter.
men så skal du også logge på igen med brugernavn
det skal du husk du/i kan have mange bruger på pc hvis i vil, håber dette her kan hjælpe dig.

jeg kan anbefalde dig , du køber edb-hæfter fra idg de koster fra 48.- og opefter.

hilsen hejberg