Avatar billede bolle006 Nybegynder
01. august 2006 - 12:51 Der er 1 løsning

DVD brænder

Er der nogen der kan give mig et link til et sted hvor jeg kan købe en brænder der understøtter Dual layer og bitsetting. Jeg har kigget her i forum, men de tråde, og link der var er gamle og kan desværre ikke bruges mere.

Håber på hurtig hjælp
Avatar billede tribalroots Nybegynder
01. august 2006 - 13:46 #1
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=113684

Der står intet om bitsetting på edbpriser, men hvis du søger på navnet i google er der massere af artikler som omhandler bitsetting på denne brænder!