Avatar billede itmouse Nybegynder
31. juli 2006 - 17:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Loope i Action

Er der en måde hvorpå jeg kan lave et loop i Action delen. Så at jeg har en sekvens på; Save - Close hele tiden, indtil der ikke er flere billeder åbne.
Dette ved at spare; Save - Close - Save - Close - Save - Close - Save - Close - Save - Close - Save - Close - Save - Close .

Håber det er til at forstå:)
Avatar billede t.thoft Nybegynder
31. juli 2006 - 17:46 #1
Ved ikke om jeg har forstået dit spørgsmål rigtig, men er det ikke bare at lave disse handlinger så længe du er ved at "optage" din action, og først stoppe optagelsen af actionen når du har lukket dit billede ned?

Håber du forstår hvad jeg mener, ellers må du lige sige til.
Avatar billede doggy82 Praktikant
31. juli 2006 - 17:46 #2
Det er netop det man bruge Batch til.
Findes i Files -> Automate -> Batch.
Der vælger du din Action, billeder og destination :)
Avatar billede itmouse Nybegynder
31. juli 2006 - 18:12 #3
Perfekt doggy, det er helt kanon!
Avatar billede doggy82 Praktikant
31. juli 2006 - 18:37 #4
Var så lidt ;D