Avatar billede kas-per Nybegynder
31. juli 2006 - 14:15 Der er 4 kommentarer

Software til at brænde DVD+R DL !

Er ved at være træt af fejl-brændinger (og DL-skiverne er ikke så billige!!).

Jeg har brug for en software der kan brænde DVD DL så det virker!
Helst en trail- eller freeware version.

/Kasper
Avatar billede mickey777 Nybegynder
31. juli 2006 - 14:44 #1
Hvad kører du med nu?

Jeg bruger nero og det er meget sjældent at jeg oplever fejlbrændinger.

Tror dog ikke at det er et software problem du har, men måske brænderen der er noget galt med.

Prøv at opdatere firmwaren. Det hjælper i mange tilfælde.
Avatar billede kas-per Nybegynder
31. juli 2006 - 22:35 #2
Bruger Nero 6 - en ½ år gammel philips brænder... Prøver i morgen ...
Avatar billede kas-per Nybegynder
01. august 2006 - 11:28 #3
Opdateret firmware og endnu en fejlbrænding. Denne gang ved brug af DVD Video Maker.

Det er som om de ikke kan læse skiverne, da alle programmerne kun læser dem som single-layer... - Et program der virker til DVD+R DL?
Avatar billede smokeman Nybegynder
31. august 2006 - 16:06 #4
Prøv at kigge på www.dvdside.dk - her er flere programmer til meget vedr. dvd.