Avatar billede spoonrider Praktikant
27. juli 2006 - 21:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Min mikrofon fanger støj

Jeg har et problem med min mikrofon. Når jeg skal tale i den, fanger den støj, altså en masse larm og skrat. Den er konfigureret som den skal, gennem kontrolpanelet, driveren passer, og der er ingen problemer under enhedshåndtering. Er der nogen der har en ide om hvad der kan være galt?

Jeg kører Win XP
Avatar billede henninga Novice
27. juli 2006 - 22:36 #1
Har du prøvet med en bedre mikrofon ?
Fanger den osse støj når du ikke snakker eller er det stemmen der forvrænges.
Hvis det er stemmen der forvrænges er det fordi den overstyrer din indgang og du skal prøve at dæmpe den.
Avatar billede jacla Nybegynder
27. juli 2006 - 22:37 #2
Lyder som om det er noget galt med din "skærmning af kablet". Undgå at kablet ligger op af strømkilder.

Pc'en har en funktion i lyd => Kontrolparnelet der hedder Microfon boost, Den skal være slået fra, ellers vil Mic. opfange og forstærke både lyd og støj.

vh

Jan
Avatar billede spoonrider Praktikant
01. august 2006 - 11:35 #3
Tak jacla, det hjalp
Avatar billede jacla Nybegynder
01. august 2006 - 15:39 #4
Godt det hjalp :-)