Avatar billede k_konradsen Nybegynder
26. juli 2006 - 22:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Har idè, men mangler hjælp

Jeg har en ide, men da jeg ikke er særlig god til at lave hjemmesider og databaser, kan jeg ikke komme videre. Jeg fik lidt hjælp af en af mine venner i starten, men han har ikke tid mere og derfor søger jeg en ny person, der kan hjælpe mig og som vil være med i projektet.

Hjemmesiden er om mobilabonnementer og en lille demo kan ses på www.NYAB.dk
Jeg kan ikke garanter at der er penge i det, men jeg har selv en ide om, at det er der, hvis bare hjemmesiden bliver byggede godt op.

Siden er byggede i ASP og databasen i mysql. (Ved ikke om det er den bedste løsning, men det var det min ven kunne finde ud af.)

Det jeg søger, er en der kan lave, designet, databasen og andre ”smarte” computer ting, da jeg ikke selv kan finder ud af det helt store.
Kort og godt skal du stå for alt vedr. opbygningen/vedligeholdelse af hjemmesiden, lave banner og hvad der ellers hører med.
Jeg kan godt skrive ting ind i databasen når først det er lavet, men ellers kan jeg desværre ikke hjælpe med andet vedr. hjemmesiden.

Jeg vil derimod bruge min tid på at markedsfører hjemmesiden (på forskellige måder) og skabe kontakter, partnere, skrive artikler, osv osv. Flere af tingene har jeg allerede klaret og flere af kontakterne mangler bare at se en demo af hjemmesiden før de siger ”ok” for partnerskabet – hvis de ser noget de kan lide.

Det ville være et stort plus, hvis du boet i eller omkring Randers, da det ville gøre kommunikationen lidt nemmere pga. den korte af sted.

Hvis du har et spørgsmål eller synes om ideen, er du velkommen til at kontakte mig på Kristian@nyab.dk

Mvh
Kristian konradsen
Avatar billede baloose Nybegynder
26. juli 2006 - 23:39 #1
:-) Lavede faktisk en side magen til for et par år siden som projekt på HTX. Jeg vil lige gøre dig opmærksom på at du mangler at tage højde for hvor mange opkald man laver, da der kan være forskel på opkaldsafgiften!
Avatar billede k_konradsen Nybegynder
27. juli 2006 - 08:09 #2
Oki. Blev det et godt projekt? som sagt, er det kun en demo. Jeg har en plan med ting, der skal være på den "rigtige" hjemmeside og der er opkaldsafgiften med i, samt mange andre ting. Men ellers tak for hjælpen :o)
Avatar billede tribalroots Nybegynder
27. juli 2006 - 10:29 #3
Du kan hive penge ind på sitet med reklamebannere, kan forestille mig at sitet nok skal generere traffiken til det! ;-)

Held og lykke!
Avatar billede k_konradsen Nybegynder
27. juli 2006 - 10:48 #4
Havde jeg også tænkt mig og har flere andre ideer til, hvordan man kan tjene penge, men kan desværre ikke selv lave hjemmesiden. Inden der kan tjenes penge, skal den lige laves :o). Men tak for ideen.
Avatar billede mrandersdk Nybegynder
27. juli 2006 - 13:15 #5
ideen er meget god, men er der ikke massere af sider hvor man kan det i forvejen? Har du tænkt at lave andre ting for at få brugerne til at vælge lige netop din side?

Hvis du har nogle gode ideer til det, kunne jeg måske godt være interesseret i at hjælpe dig.

kontakt mig evt. på mr.anders@stofanet.dk, hvis du ikke vil skrive det her på siden
Avatar billede k_konradsen Nybegynder
27. juli 2006 - 14:06 #6
Jeg kender kun en side og det er http://www.teleprisguide.dk/ men er sikkert på, at det kan laves meget bedre, men du kender måske flere?
Jeg har tænkt på en del forskellige ting, som skulle være på siden, men sender lige en mail til dig.
Avatar billede mrandersdk Nybegynder
03. august 2006 - 15:38 #7
svar
Avatar billede k_konradsen Nybegynder
03. august 2006 - 15:41 #8
Sådan..