Avatar billede mjo Nybegynder
25. juli 2006 - 18:56 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ny gratis spil hjemmeside

Hej alle sammen her på Eksperten.dk

Jeg er ud og søge efter en person, som vil være til at starte en gratis spil hjemmeside op sammen med mig.

Info om hjemmesiden:

Hjemmeside designet er lavet og kodet det meste af i asp, mangler dog stadig nogle små ting. Domænet er købt og kan desværre ikke oplyses endnu, udover hvis du kontakter mig.

Den person jeg mangler:
Personen jeg søger, skal kunne kode, da jeg har nogle lidt svære ting, som skal kunne laves. ( Gerne kunne lave webdesign, men dog ikk et krav).
Du skal være seriøs om dit arbejde og lægge nogle timer i det, mere info kan fås hvis dette lyder interesant og du kontakter mig.

Lidt info og mig:
Jeg hedder Morten og er 17 år, har lavet hjemmesider og design i et par år i min fritid. Jeg spiller en del håndbold og arbejder i en Føtex..

Håber at hører fra nogen

Hilsen Morten Johansen
Avatar billede stech Nybegynder
25. juli 2006 - 19:34 #1
Hej Morten.

Jeg så din anmeldelse på irc.

Jeg ønsker dig held og lykke fremover.
Avatar billede mjo Nybegynder
25. juli 2006 - 19:44 #2
Jeg kan kontaktes via. Mobil, msn og mail, skriv hvis du skal have.
Avatar billede zynzz Praktikant
25. juli 2006 - 20:53 #3
smid lige din msn (Jeg koder dog kun PHP)
Avatar billede mjo Nybegynder
25. juli 2006 - 21:12 #4
Morten@pezzo.dk
Avatar billede mrandersdk Nybegynder
26. juli 2006 - 11:42 #5
kunne godt tænke mig at høre mere, kontakt mig på msn: mrandersb@hotmail.com
Avatar billede Slettet bruger
02. august 2006 - 14:26 #6
Vil godt høre. Har lavet dig til min msn.
Avatar billede mjo Nybegynder
02. august 2006 - 15:53 #7
I orden.. Du tilføjer bare !
Avatar billede mjo Nybegynder
17. september 2006 - 19:18 #8
a