Avatar billede vandalay Nybegynder
24. juli 2006 - 13:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vækge ghost image og tryk recover

Jeg har et totalt latterligt problem, men nu er jeg sgu ved at give op. Jeg har nogle tablet pc'er på arbejde som jeg har et ghostimage af på en server. Når jeg starter op men Ghost 10 cd'en og finder frem til det ghostimage kommer problemet. Jeg har kun tastatur til rådighed!! Jeg kan ikke komme til at vælge det image og så trykke på "Recover", hvis jeg trykker space og så TAB for at trykke på recover unselecter den igen. Det samme sker hvis jeg vælger det image med space og så trykker Alt + r som er genvejen. Jeg ryger bare tilbage til menuen. Jeg har kun en USB port som jeg bruger til cd-drevet og en ps2 port til tastatur, så mus + tastatur er udelukket. Andre idéer til hvordan man "klikker" med tastaturet så det image bliver valgt og jeg kan får trykket recover. Jeg har gjort det med 3 maskiner for 1 års tid siden, så det kan lade sig gøre. Har bare svedt det fuldstændig ud
Avatar billede gratis Nybegynder
24. juli 2006 - 23:56 #1
har du prøvet en kombinatiom med space og tasten ved siden af den højre windows tast:
http://img211.imageshack.us/img211/6766/computerkeyboard2zl7.jpg
Avatar billede vandalay Nybegynder
01. februar 2007 - 23:29 #2
puha, det havde jeg sgu da helt glemt det her spørgsmål. Fandt en anden løsning, men du skal da ha pointene for min glemsomhed. Svar lige ind
Avatar billede gratis Nybegynder
02. februar 2007 - 02:03 #3
Hej, det ka jo ske ;) jeg samler ikke på point, så dem snupper du bare selv :)
Avatar billede vandalay Nybegynder
26. februar 2007 - 10:26 #4
ok