Avatar billede gurumaster Nybegynder
12. maj 2001 - 20:12 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

CD Creator

Jeg bruger Easy CD Creator Deluxe v. 3.5c,
men jeg kan ikke få den til at registrere når jeg benytter 80 minuters. cd\'ere.  Den ignorer det bare, og tror at det er 74 minuters!!
Kan den ikke brænde på 80, eller er der en løsning?
Mvh. Gurumaster
Avatar billede prins Nybegynder
12. maj 2001 - 20:15 #1
Hvad er det du skal brænde? Musik WAV, mp3, filer, spil osv...?

Hvis det er filer så gør den klar til at du bare kan kopirer over til D: drevet eller hvad din brænder nu bruger som ?:... Det virker...
Avatar billede bbs Nybegynder
12. maj 2001 - 20:20 #2
gurumaster-> Som man tydeligt kan høre, så ved prins ikke meget om programmet.

Jeg kan regne ud, at det er musik (WAV, MP3) du skal ha\' brændt, da det er opgivet i min.

Hvis jeg var dig, ville jeg enten gøre som mig, køb den nye version af Adaptec Easy CDCreator Deluxe (4.0) eller få fat i den noget billigere Nero Burn.
Det er ganske enkelt fordi at dit brænder program er for gammelt. Du må finde et nyt, der sikkert også vil være bedre.
Avatar billede prins Nybegynder
12. maj 2001 - 20:23 #3
bbs min kom også med samme problem... Men hvis det er wav han skal have bændt over så er det lige meget også selv om det er mp3 det kan alligevel spilles! Jeg har selv Cd Creater.... Det ældste... *s*
Avatar billede hotpop Novice
12. maj 2001 - 20:24 #4
du kan finde opdateringer her: http://www.roxio.com/en/support/winupdates.html#OEM
måske det løser dit problem...
Avatar billede hotpop Novice
12. maj 2001 - 20:26 #5
forkert link. Sorry! der var ikke til ver. 3.5 men det er der her: http://www.roxio.com/en/support/filelist.html;$sessionid$N3PFBOQAAAXKJJ4YZOWCM4Q
Avatar billede hotpop Novice
12. maj 2001 - 20:29 #6
kopier det hele til adresselinien så virker det.
her er oplysninger:
Updates the core applications of Easy CD Creator Standard or Deluxe versions 3.0 or later to version 3.5c, in English only.
Og linket: ftp://ftp.roxio.com/roxio/cd_recording_software/windows/cdc-intl-35c.exe
Avatar billede gurumaster Nybegynder
12. maj 2001 - 20:38 #7
Prins: Hjælper ikke at kopiere over på HD først, Creator regner stadigvæk kun med 4 min!
Hotpop: Jeg skal ikke opdatere fre 3.0 til 3.5, det ER 3.5c jeg har!
BBS. Hvor meget koster vers. 4.0 deluxe?
Avatar billede gurumaster Nybegynder
12. maj 2001 - 20:39 #8
Rettelse til foregående linie 1: 74 Min.
Avatar billede hotpop Novice
12. maj 2001 - 20:40 #9
gurumaster> har lige pudset brillerne.... det har jeg overset, det må du undskylde ;-)
Avatar billede hotpop Novice
12. maj 2001 - 20:59 #10
ved ikke hvad ver 4.0 deluxe koster, men ver. 5.0 Platinum koster ca. 550 kr.
Avatar billede chop Nybegynder
12. maj 2001 - 22:17 #11
Jeg har også Easy Cd creator 3.5c, men jeg plejer bare at fylde op til der ligger 80 min. på og så sætte den til at brænde. Min kan godt finde ud af det !!
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
14. maj 2001 - 08:00 #12
Det kan man altså godt alligevel. Jeg har selv brændt flere 80 min cdere med det program selvom det kun går til 74 minutter. Du skal bare ignorere at det siger 74 minutter - det virker alligevel...

Altså lad somom alt er i den skønneste orden når det skriver for få minutter.

Lad være at skifte til nero... - det er da et elendigt program, jeg forstår godt hvorfor det er billigere. :-)
Avatar billede hotpop Novice
14. maj 2001 - 09:16 #13
morten dyrekilde> nero er et fint program. Bruger det sammen med Roxio EasyCd Creator 5.01 Platinum og jeg har aldrig oplevet nogen problemer med det, så hvorfor mener du det?
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
14. maj 2001 - 09:26 #14
Jeg mener ikke andet end at brugerfladen og det generelle kvalitetsindtryk ligger noget under den i CD creator. Derfor forstår jeg slet ikke at der er noget som bruger nero, hvis de kan få easy cd creator...
Avatar billede hotpop Novice
14. maj 2001 - 09:29 #15
okay.
Avatar billede gurumaster Nybegynder
14. maj 2001 - 18:43 #16
Tak allesammen for rådene!
Det går fint med at \"fylde\" numrene op til 80 min. og den går også igang med at brænde, men når den når op på ca. 97-98% og den mangler de sidste min. så stopper den, og spytter cden ud!!!
Avatar billede hotpop Novice
14. maj 2001 - 19:25 #17
og din brænder er du HELT sikker på kan brænde 80 min. cdrommer??? Det er nemlig ikke alle der kan. I så fald er det en firmwareopdatering der skal til.
Avatar billede gurumaster Nybegynder
14. maj 2001 - 22:54 #18
Hotpop: Øhhh, det ved jeg ærlig talt ikke.
Det er en ret ny Sony Fx-100, men jeg kan selvfølgelig prøve en firmwareopdatering...
Avatar billede gurumaster Nybegynder
21. maj 2001 - 04:07 #19
Har opgivet Easy Cd Creator 3.5, men har invisteret i easy cd creator deluxe 4.0....
efter råd fra bbs.
Det fungerer nu bare helt perfekt....
Tak for hjælpen....
Mvh. Gurumaster  ,-)