Avatar billede dopemaster Nybegynder
22. juli 2006 - 21:35 Der er 5 kommentarer

Tilføj til startside og foretrukne

Hej,

jeg er igang med at lave en hjemmeside. Man kan så sende nogle oplysninger ind(bliver sendt til min mail) - men før man kan sende, så skal man acceptere, at man tilføjer xxxx.dk(min side) til startside og foretrukne.

Altså scriptet skal se således ud:
http://peecee.dk/?id=48443

Skal kunne fungere sammen med alm. HTML.

Håber det er forklaret ordenligt :)
Avatar billede tdafoobar Nybegynder
22. juli 2006 - 21:58 #1
Og hvem har givet dig den skøre ide at en checkbox kan sørge for dette ? Heldigvis kan alle gode browsere nu om dage sige fra på lang afstand, og selv stakkels internet explorer beder dig om at bekræfte det.

så ikke så meget ide i det..
Avatar billede dopemaster Nybegynder
22. juli 2006 - 22:11 #2
tdafoobar - det jeg havde regnet med der skulle ske, var at scriptet går ind og tjekker om det er sat flueben ved checkboxen - også skulle den tilføje til startside og foretrukne.

Kan det ikke lade sig gøre, at den gør det automatisk`?
Avatar billede dopemaster Nybegynder
23. juli 2006 - 14:00 #3
Kan det egentlig overhovedet lade sig gøre, at man riskrer sig, at den tilføjer til startside/foretrukne?
Avatar billede dopemaster Nybegynder
23. juli 2006 - 14:00 #4
Kan det egentlig overhovedet lade sig gøre, at man riskrer sig, at den tilføjer til startside/foretrukne?

=

Kan det egentlig overhovedet lade sig gøre, at man riskrer sig, at den/personen tilføjer til startside/foretrukne?
Avatar billede roenving Novice
25. juli 2006 - 12:21 #5
Næh, det kan du ikke sikre (og heldigvis for det !-)