Avatar billede neoman Novice
17. juli 2006 - 23:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

API programmering Indien

Jeg har en opgave med følgende indhold:

Lave API ( eller flere) som kører op imod en MS SQL server.

Den skal vel laves i VB/C# men det kan diskuteres - målet er at kunne interface mellem vores SQL og et (og flere) af kundernes ERP-systemer (Oracle,SAP, Navison etc.)

Tillige skal API'en kunne snakke med 3 API'er eller Web-services udbudt af udenforstående.

Endeligt skal der laves en applikation baseret på API'en til egen brug (både som test af hele herligheden, men sandelig også til produktion).

Jeg har et budget på en kvart million eller så, og tror at jeg kan få meget mere "bang for the buck" i udlandet.

Har tænkt på at udlicitere hele molevitten til Langbortistan (fra Polen til Indien).

Er her nogen som har erfaringer med et passende foretagende derude ?
Avatar billede bertelbrander Praktikant
18. juli 2006 - 00:51 #1
Jeg tvivler på at du kan spare ret meget ved at sende et så lille project til udlandet.

Besparelsen bliver let spist op af administration og rejser. Og der vil altid være større risiko ved at få det udført i udlandet.

Jeg kalder det et lille project fordi det er mindre end 1 mande-år. Jeg vil tro at man skal op på projecter på 2-3 mande-år før det kan betale sig.

Det billigste vil imho være at få en konsulent eller freelancer til at udføre det her.
Avatar billede hacked Nybegynder
18. juli 2006 - 03:24 #2
Undskyld, men jeg er blevet lidt nysgerrig :) Jeg skal til, at skrive datamatiker-hovedopgave og mangler en hovedopgave samt samarbejdspartner. Umiddelbart lyder projektet på overfladen, som værende spændende og overkommeligt. Ville det være muligt, at få udleveret mere dybdegående information? Såsom en "teknisk" kravspecifikation? Derved ville det være nemmere, at danne sig et endnu bedre overblik over projektets omfang og om indholdet er hovedopgavemateriale. Hvis du/I er interesserede kan du maile yderligere oplysninger til mtgjensen (snabel a) gmail.com. I tilfælde af, at du/I ikke er interesserede, så held og lykke med projektet.
Avatar billede coladrenge Nybegynder
18. juli 2006 - 08:43 #3
Hej

Vi har tidligere fået lavet en del i Belarus - et system til integration mellem eksempelvis Outlook og activedirectory - et projekt på 2 måneder. Umiddelbart så kan det lyde meget billigt når man får deres priser - det man bare lige skal tage højde for er den tid som man selv skal bruge på det - og så er det lige pludselig ikke billigere end hvis man får en dansk programmør til at lavet det.

Så vi har valgt den løsning som hedder at vi har et par freelancere tilknyttet til vores virksomhed - det kan sagtens betale sig. Nu er jeg faktisk blevet meget nysgerrig - så du må gerne sende information til jhc@nc-software.dk. Vi kan levere det system som du beskriver inden for det budget som du har.
Avatar billede clausthomsen Nybegynder
18. juli 2006 - 10:11 #4
Hej

Nu vil jeg da gerne lige komme med en lille kommentar osse. Jeg har et mindre firma med egen udviklingsafdeling i Indien, og vi har ikke problemer med at tage små opgaver ind. kan bl.a. siger at vi pt er i gang med en mindre portal til ca 40K og det er der ikke noget problem i.
Så hvis du er interesseret i at hører mere eller evt få et tilbud er du meget velkommen til at kontakt mig på 36948887 eller på ct@tcgruppen.dk Du kan se mere om os her http://www.tci.dk

Venlig hilsen
Claus
Avatar billede areon Nybegynder
18. juli 2006 - 10:31 #5
Hej Neoman,

Jeg stå til dagligt for en udviklings virksomhed i Bulgarien på ca. 25 mand, og vi ville kunne tilbyde dig udviklingen af din opgave. Vi har speciale i .Net / Java og C# og har certificerede senior kompetencer med Oracle erfaring ligeledes.

Lad mig høre fra dig på sorensen@orangeweb.dk eller skype på "thomassorensenbg" og lad os få en lille uforpligtende snak

Ps. Adskillige positive danske og internationale referencer kan fremvises.
Avatar billede neoman Novice
23. juli 2006 - 15:13 #6
Vores projekt er desværre blevet omprioriteret, så det bliver formentligt først aktuelt noget senere. Tak til alle bidragsydere :

- bertelbrander : Er ikke uenig med din vurdering, men formålet var også langsigtet(selv om det ikke umiddelbart fremgik af mit indlæg): at etablere et samarbejde også med henblik på fremtidige projekter

- malkor :  VI har desværre ikke ressourcer til at kunne hjælpe dig. Jeg synes du udviser gåpåmod - bare klø på - det må give bid før eller senere :-)

- coladrenge/clausthomsen/areon:  Jeres input er noteret - når det bliver aktuelt igen, så må jeg vende tilbage.