Avatar billede tigertool Nybegynder
17. juli 2006 - 17:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

C++Builder fejl

Hej,

Er der nogen der kan genkende denne fejl:
[C++ Fatal Error]: F1004 Internal compiler error at 0xc9f3a1 with base 0xc10000

Jeg får den hvergang jeg forsøger at kompilere :(
Avatar billede bertelbrander Praktikant
17. juli 2006 - 20:14 #1
Jeg har ikke set fejlen før; synes ikke det det er ret tit man ser compiler errors fra BorlandC++

Jeg ville prøve at skære ned på koden i små bidder intil at det compilerer (men ikke nødvendigvis linker). Fejlen bliver sansynligvis provokeret af en syntax fejl.

Hvis du kan kompilere det med en anden compiler er det muligt at den kan fortælle hvor fejlen er.
Avatar billede tommya Nybegynder
21. juli 2006 - 13:06 #2
Hvilken version af C++ Builder bruger du, og hvilken type applikation forsøger du at lave? (vcl forms, console, dll, etc.)
Avatar billede segmose Nybegynder
24. juli 2006 - 10:07 #3
Prøv at start med et helt nyt project, får du samme fejl?

Hvis nej så skær i dit project til du finder den skyldige, del-og-hersk.

Har du installeret nogen nye componenter?

Kan du geninstallere compileren, eller hente updates.
Avatar billede tigertool Nybegynder
02. september 2006 - 14:24 #4
Det virkede efter en geninstallering af C++Builder -> segmose smid svar.
Avatar billede tigertool Nybegynder
13. september 2006 - 19:28 #5
segmose smid svar.
Avatar billede tigertool Nybegynder
02. december 2006 - 00:04 #6
segmose smid svar.
Avatar billede tigertool Nybegynder
20. januar 2007 - 02:12 #7
segmose smid svar.
Avatar billede tigertool Nybegynder
24. juni 2007 - 22:59 #8
segmose > jeg lukker nu. Du vil åbenbart ikke have point.