Avatar billede guski Nybegynder
17. juli 2006 - 08:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Windows XP på Mac

Hej,

Jeg har fået til opgave at smide XP på en Mac laptop (Ved faktisk ikke hvilken model, men det er med Intel Dual Core).  Den skulle gerne dual boote mellem OS-X og XP.

Nogen der har en go' guide eller en URL?

Der ligger OS-X i forvejen. Hvis man kan undgå at installere det igen, ville det være fedt. Hvilke gratis værktøjer kan man partionere med hvis det bliver nødvendigt?

Mvh
Anders
Avatar billede Spotgun Seniormester
17. juli 2006 - 09:02 #1
Du kan hente BootCamp her (http://www.apple.com/macosx/bootcamp/), og installere XP via den. Husk at den XP installations-cd du bruger, skal være incl. SP2!

BootCamp guider dig igennem resten med partitionering og brænding af en driver-cd, til brug i XP. Det kører faktisk helt fint...
Avatar billede guski Nybegynder
18. juli 2006 - 07:58 #2
Ja, det ser lovende ud. Tak skal du ha'.