Avatar billede hottadpole Nybegynder
15. juli 2006 - 21:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Farvel og tak

Grundet omstændigheder uden for min kontrol ser jeg mig desværre nødsaget til at takke af. Tak til de venner og bekendte jeg har fået og mødt her på stedet og god vind til alle.
Avatar billede john.doe Nybegynder
16. juli 2006 - 09:38 #1
Selv tak, og god vind, du skal også være velkommen igen på et senere tidspunkt.
Avatar billede devil_dk Nybegynder
16. juli 2006 - 11:14 #2
jamen hygge og god vind din gamle stoder :)

vi ses jo nok igen
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
16. juli 2006 - 12:28 #3
trist.. ha´ det..O)
Avatar billede hottadpole Nybegynder
29. april 2007 - 20:24 #4
Tjah, det var jo egentlig ikke et spørgsmål, men hvis du/i føler trang til lidt points deler jeg gerne rundhåndet ud. Og tak for de pæne ord.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
29. april 2007 - 20:29 #5
you´r back..O)

Point, nej du tag dem selv.!
Avatar billede hottadpole Nybegynder
30. april 2007 - 08:13 #6
Jep jeg er tilbage. Masser af penge brugt til ny hardware og Vista Ultimate. Pointsene ta'r jeg så selv.