Avatar billede ragnvaldur Nybegynder
12. juli 2006 - 16:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Print af deltager status på møder

Jeg bruger Notes 7.01 og Domino 6.5.5 (Engelsk).

Jeg har inviteret ca. 90 personer til et møde - nogle har accepteret, nogle har afvist og nogle har slet ikke svaret.

Nu vil jeg gerne printe en oversigt over "Invitee status". Der er en funktion til dette, når jeg åbner mødedokumentet, kan jeg trykke på "Actions" knappen og vælge "View Initee Status". I vinduet der nu kommer frem kan jeg se en liste over hvad de enkelte mødedeltagere har svaret, men der er kun plads til ca. ti navne i listen, så jeg skal scrolle op og ned for at se dem alle, og det er jo fint nok - på skærmen.

Der er imidlertid en "Print" knap i vinduet, men når man bruger den, kommer der kun et billede af det vindue man ser på skærmen - med scroll-bar og det hele, men den duer ikke så godt på papiret! :-/

Kan man på nogen måde få en overskuelig oversigt over Invitee status printet ud, så man kan se dem alle samtidig på papiret (uden at skulle kode en hel applikation ;)?
Avatar billede wise Seniormester
12. juli 2006 - 16:15 #1
Jeg har selv stået i samme problem - uden at kunne løse det - så jeg lytter lige med...
Avatar billede ragnvaldur Nybegynder
02. januar 2007 - 14:26 #2
Nå, der er nok ikke nogen der har en god ide til at løse dette, så jeg lukker spørgsmålet da det ikke er aktuelt længere, og sikkert ikke umiddelbart lader sig løse uden at kode en hel masse.