Avatar billede martinowitz Nybegynder
11. juli 2006 - 18:46 Der er 5 kommentarer

Exchange System Manager

Når jeg starter ovenstående, får jeg istedetfor mit domæne/servernavn frem, noget der ligner en Mac-adresse !?!?

Hvad er der gået galt, og hvordan får jeg det rettet ??
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2006 - 19:46 #1
Det er sandelig svært at sige.
Jeg ville instalere Exchange igen (det er Exchange 2000 eller 2003 du har).
:-)
Avatar billede martinowitz Nybegynder
11. juli 2006 - 19:58 #2
Jeg har prøvet at reinstallere det - uden held :-(

Det er en Exchange 2003-server.
Avatar billede karser Nybegynder
11. juli 2006 - 20:28 #3
Kør først Exchange installationen med /Removeorg (tror jeg nok den hedder)

Derefter forsøg med reinstallation...

Hvad hedder serveren og domænet? (Altså Windows domænet, ikke E-mail domænet)
Avatar billede karser Nybegynder
11. juli 2006 - 20:31 #4
Bekræfter blot min påstand ovenfor!!

You can use the /removeorg switch with the Exchange 2003 Setup program to remove the whole Exchange 2003 organization from Active Directory.

The /removeorg switch removes the Organization container and all sub-containers from Active Directory. You can run this command from any server in the forest, not just from an Exchange 2003 server. This command does not remove services, files, or registry keys.
Avatar billede karser Nybegynder
11. juli 2006 - 20:32 #5