Avatar billede troels54 Nybegynder
11. juli 2006 - 12:11 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Visning af højtalervolumen ændring.

Jeg søger et program der kan vise mig onscreen hvilket niveau mastervolumen i windows er på. Enten med tal eller en 'bar'. Den skulle gerne kunne poppe op når jeg ændre volumen og jeg dermed kan følge med i hvilket niveau jeg er nået til.
Avatar billede zynzz Praktikant
11. juli 2006 - 13:35 #1
Jeg søgte bare så fandt jeg bla: http://www.snapfiles.com/reviews/WheelsOfVolume/wheelsofvolume.html

Men ellers søg noget mere på snapfiles.com
Avatar billede troels54 Nybegynder
11. juli 2006 - 16:49 #2
Bestemt en mulighed.. Prøver det lige og vender tilbage :)
Avatar billede troels54 Nybegynder
11. juli 2006 - 17:01 #3
Hmm, den fanger ikke ændringerne fra min bærbares volumenhotkey.. :/ Har prøvet lidt at de andre, men ingen virkede efter hensigten ved bare at vise volumen når der skete en ændring.
Avatar billede zynzz Praktikant
11. juli 2006 - 17:10 #4
Så ved jeg det ikke... :S
Avatar billede larsenj Nybegynder
11. juli 2006 - 17:33 #5
hvilken bærbar er det ?
Avatar billede troels54 Nybegynder
11. juli 2006 - 17:43 #6
Zepto Znote 6615WD.. Lækker maskine btw! :D
Avatar billede larsenj Nybegynder
12. juli 2006 - 10:07 #7
har du installeret alle drivere fra

ftp://ftp.zepto.dk/Znote6515WD

eller er der bare ikke skru op og ned knapper monteret på maskinen ?
Avatar billede troels54 Nybegynder
13. juli 2006 - 01:01 #8
Ja, alle drivere er installeret.. Og alt virker.. Der sidder 2 volumenknapper på siden af maskinen, men det kunne være rart at vide hvor højt man var nået med volumen. Denne maskine spiller højt!
Avatar billede larsenj Nybegynder
13. juli 2006 - 21:45 #9
er ikke sikkert det er understøttet af softwaren så :(
ring og snak med dem om dette.
Avatar billede troels54 Nybegynder
03. september 2011 - 21:33 #10
Lukning af spørgsmål