Avatar billede cow-tilter Nybegynder
07. juli 2006 - 23:24 Der er 2 kommentarer

Trådløs netværk på win2k maskine

Jeg har netop købt et trådløs netkort fra 3com (et pc card). Med kortet følger 3coms software til opsætning af netværket. Jeg er imidlertid ikke så stærk i lige præcis det område, og synes egentlig  at den indbyggede funktion i winxp er noget nemmere at gå til (jeg kan ikke få kortet til at virke med det medfølgende software, når WEP er slået til). Kan man få noget ligende det i winxp, til win2k, så det hele bliver noget nemmere?
08. juli 2006 - 10:12 #1
... trådløs netværk var ikke 'opfundet' til W2000 - så du bliver sansynligvis nød til at bruge 3Com softwaren...
Avatar billede cow-tilter Nybegynder
17. august 2007 - 21:10 #2
Kiggede lige mine åbne spørgsmål igennem, og fandt denne gamle sag. Smider du ikke lige et svar?