Avatar billede zalman Nybegynder
07. juli 2006 - 11:26 Der er 4 kommentarer

Runtime Error! (R6025 - pure virtual function call

Hej,

Når jeg bruger IE 6.0 får jeg ofte følgende fejlmeddelelse:

"Microsoft Visual C++ Runtime Library

Program C:\Program files\internet explorer\IEXPLORER.exe

R6025
  - Pure virtual function call"

Jeg har søgt lidt her på siden, men ikke fundet en løsning.

Kan nogen hjælpe?
Avatar billede redhack Nybegynder
07. juli 2006 - 12:48 #1
Bruger du Google Toolbar? Hvis ja, så prøv evt. fjerne den. Den kan så vidt jeg ved skabe lidt problemer.
Avatar billede zalman Nybegynder
07. juli 2006 - 12:51 #2
Nej, jeg har ikke installeret nogen former for applikationer i IE.
Avatar billede redhack Nybegynder
07. juli 2006 - 13:26 #3
Jeg har kun set denne fejl når dårligt kodede programmer kører. Har du tjeket for vira og spyware? Måske kører der noget i baggrunden som man ikke lige kan se.

Btw. Har du opdateret din pc via. Windows Update, eller bruger du en ulovlig version? (Jeg spørger forbi mindst 50% herinde har en ulovlig installation). :)
Avatar billede zalman Nybegynder
07. juli 2006 - 13:35 #4
Hej,

Det er en original version af XP Mediacenter Edition. Lavede en re-installation for 3 uger siden og har i den forbindelse hentet alle opdateringer via Windows Update.

Lyder ikke som der er en gylden løsning på problemet. Øv bøv.
Hører dog gerne herom hvis du/I kommer på løsningsforslag.