Avatar billede stand Nybegynder
05. juli 2006 - 09:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Der kan ikke anvendes flere nye skrifttyper i projektmappen

Hej alle,

Lige et lille problem med excel.

Når jeg kopierer et ark får jeg meddelelsen: "Der kan ikke anvendes flere nye skrifttyper i projektmappen"

Er der noget man kan gøre for at komme uden om dette. Der er ikke brugt mange forskellige skrifttyper og når jeg kopierer et ark burde, der vel ikke komme nye skrifttyper???

Det skal lige siges, at der er 120 ark i projektmappen indtil videre.

På forhånd tak

MVH
Sten Andersen
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. juli 2006 - 09:50 #1
Har du rigtig mange fonte installeret i din windows. Fonte hånsterea af GDI og har har, i hvert tilfælde tidligere, været et max antal fonte der kan håndteres?
Avatar billede stand Nybegynder
05. juli 2006 - 10:10 #2
Nej, det burde ikke være det. Der er kun installeret standard fonte og én ekstra.
Avatar billede kabbak Professor
05. juli 2006 - 18:37 #3
Jeg ved ikke om dette er noget du kan bruge, det er møntet på Excel 97
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3Bda%3B168650
Avatar billede stand Nybegynder
07. juli 2006 - 10:58 #4
Takker, kigger lige på det. Bare smid et svar
Avatar billede stand Nybegynder
18. august 2010 - 12:36 #5
lukket!