Avatar billede esoulman Nybegynder
04. juli 2006 - 13:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Spyware UMULIG at fjerne

Hej med Jer

Jeg er blevet inficeret af et stykke spyware som jeg under ingen omstændigheder kan komme af med. Jeg har prøvet samtlige programmer på nettet og ingen af dem kan fjerne det, jeg får stadig en popup besked lige pludselig med reklame for (sjovt nok) anti-spyware, antivirus og lignende. Derefter åbner den en hjemmeside i internet explorer med reklame.

Disse links skifter den mellem at åbne:
errorsafe.com
winantivirus.com
winfixer.com
winantispyware.com
systemdoctor.com

Jeg har søgt google tynd og fundet en anden som har store problemer med at komme af med den lige så. Tjek hans hjemmeside her: http://www.aceviper.net/WinAntiVirus_Pro_2006.php

Enhver hjælp vil blive værdsat. Jeg går snart amok.
04. juli 2006 - 14:02 #1
Følg proceduren herfra: http://www.eksperten.dk/artikler/954 i første omgang...

(Ikke nødvendigvis mig der følger op...)
Avatar billede ierikk Nybegynder
04. juli 2006 - 14:03 #2
har du prøvet
www.arlet.dk
der er mange at vælge imellem på hans side
kør dem alle
Avatar billede vejmand Juniormester
04. juli 2006 - 14:03 #3
Følg denne artikel, og du skal nok få en ren PC.
(Det bliver ikke mig der følger op)
Avatar billede vejmand Juniormester
04. juli 2006 - 14:03 #4
Avatar billede esoulman Nybegynder
22. oktober 2006 - 10:45 #5
Det var Edonkey som havde det i sig, så det var umuligt at fjerne. Men tak for svarene.
22. oktober 2006 - 11:08 #6
... der er sansynligvis STADIG utøj på din spand !!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. oktober 2006 - 11:35 #7
Enig!