Avatar billede denniss Nybegynder
11. maj 2001 - 00:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mus-cursor forsvinder i en W2000 terminal server client.

Hej,

Når jeg kører med en w2000 terminal server client, så kan jeg risikere at muse-cursor forsvinder, jeg kan godt klikke mig rundt, men kan ikke se hvor jeg klikker.

Hvis jeg åbner en dos-prompt (lokalt) og laver fuld skærm og tilbage igen... så får jeg cursor tilbage...

Nogen der ved hvordan man løser dette problem.

Jeg kører også win 2000 lokalt.

-Dennis
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. maj 2001 - 12:05 #1
Har du installeret et eller andet, hvorefter fejlen er begyndt. Er det tilfældet kunne du jo prøve at afinstall.
Er der noget servicepack du kan install.?
Forsvinder den også når du bruger win2k lokalt?
Avatar billede denniss Nybegynder
11. maj 2001 - 12:17 #2
nej musen virker perfekt når jeg kører lokalt... det er KUN når jeg bruger tsclient (terminal server client) når det sker.. er det kun i tsclient vinduet at musen er væk... hvis jeg minimerer det så har jeg musen.. maximerer jeg det igen er den væk.... laver jeg en fuldskærm prompt lokalt og tilbage igen.. så er musen der.
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. maj 2001 - 12:52 #3
Kan det være en irq konflikt.
Jeg har kun problemet med manglende cursor når jeg starter min outlook, men efter nogle sek. kommer den igen.
På min pc deles irq11 af 4 foreskellige ting, bl. netkort - skærmkort - usb værtskontroller og lydkort, men jeg har ikke irq konflikter.
Avatar billede denniss Nybegynder
13. januar 2002 - 02:17 #4
Har selv fundet løsningen!

Jeg har en HP Omnibook 6000, det viser sig at der er en fejl i den driver som HP har lavet, nu har de lavet en patch.