Avatar billede james_t_dk Juniormester
02. juli 2006 - 15:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Aktiver popup når kamera sluttes til.

Hej

På nogle XP installationer kommer der en popup, når man slutter sit kamera til. Popup'en giver en række muligheder for hvad man vil gøre med billederne på kameraet.

Nu sidder jeg ved en maskine XP Pro, der er ny installeret og som ikke har denne popup.

Jeg skal bare på netop denne maskine bruge denne popup, da den daglige bruger er teknisk udfordret!

Hvordan aktivere jeg popup'en?

Mvh Jesper
Avatar billede web-support Nybegynder
03. juli 2006 - 21:53 #1
virker enheden når den er tilsluttet??
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. juli 2006 - 22:26 #2
Ja enheden virker fint og jeg kan kopiere til og fra den. Men for nemhedens skyld har jeg brug for den popup, der kommer med en masse forslag til hvad man skal gøre med filerne på enheden. Nero var oprindeligt sat til dette, men det forvirrede bare. Nu er Nero disablet og jeg vil have XP til at tage over.
Avatar billede munki Nybegynder
05. juli 2006 - 20:45 #3
Højreklik på enheden i 'Denne Computer' vælg 'Automatisk Afspilning' og kryds af i punktet 'Spørg hver gang, så jeg kan vælge en handling' .
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. juli 2006 - 21:59 #4
Prøver det lige, i morgen tror jeg.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. august 2006 - 07:02 #5
Er ikke nået vidre. Vender snart tilbage.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
27. august 2006 - 17:41 #6
Der er ingen 'Automatisk Afspilning'  når man højreklikker på denne computer.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
28. august 2006 - 08:07 #7
Der er heller ikke automatisk afspilling af Picasa CD'er.

Tegner til at problemet er rimeligt generelt på denne maskine, men der må være en windows setting jeg kan pille i.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
20. november 2007 - 06:30 #8
Problemet blev aldrig løst, trods hjælpen. Maskinen kører nu Ubuntu 7.10 og her virker det fint.