Avatar billede geforce3 Praktikant
30. juni 2006 - 14:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Slideshow og billeder plus musik

Jeg har en masse billeder jeg godt kunne tænke mig at lave som slideshow, i en avi fil med musik. Men ved ikke lige umiddelbart hvilket redigeringsprogram jeg skal bruge... Helst gratis hvis det findes
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
30. juni 2006 - 14:41 #1
Tit når man køber et digital kamera følger den slags software med.
Men ellers kunne du forsøge dig med PowerPoint. Det bliver måske ikke i AVI, men det kan sagtnes brændes og bruges på en DVD alligevel
Avatar billede geforce3 Praktikant
30. juni 2006 - 14:44 #2
Kan da lige prøve at kigge i æsken ;) Tror bare hurtigt powerpoint bliver træls at sidde med. Det er 2-300 billeder pr. klip..
Avatar billede geforce3 Praktikant
30. juni 2006 - 16:00 #3
Det kunne ikke helt som jeg ville. Mangler lidt at kunne lave rulletekster og tilpasse filmen efter hvordan jeg vil have den.. Hvis du forstår? Har prøvet at lave et nyt spørgsmål til det
Avatar billede trav4u2 Novice
30. juni 2006 - 16:24 #4
Det klarer du let, elegant og gratis med Movie Maker.
Avatar billede geforce3 Praktikant
30. juni 2006 - 16:43 #5
Ser ud til du har ret, det kan vist de ting jeg søger. Synes bare kvaliteten af billederne bliver ret dårlige, er det noget du ved noget om?
Avatar billede geforce3 Praktikant
30. juni 2006 - 16:54 #6
arh fandt det nu, lige meget. Tak
Avatar billede mjallo Nybegynder
18. august 2006 - 17:41 #7
Du skulle prøve Adobe Encore 2.0
Det er rigtig fedt til slideshows.
Derudover kan du bruge Nero, mener det hedder Nero Vision det der laver slideshows.

Du kan finde guides til Adobe Encore på www.davk.dk