Avatar billede nph12 Nybegynder
30. juni 2006 - 10:23 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver jeg en html email?

Hej
Hvordan laver jeg en html email i outlook?
Avatar billede power_t Nybegynder
30. juni 2006 - 10:42 #1
Brug Outlook Express istedetfor. Der kan du ændre og styre HTML koden 100%
Avatar billede nph12 Nybegynder
30. juni 2006 - 10:47 #2
Er der ingen mulighed for at gøre det i Outlook (har afinstalleret Outlook Express)?
Avatar billede power_t Nybegynder
30. juni 2006 - 10:54 #3
Ikke såvidt jeg ved. Så skulle det være hvis der findes en eller anden add-on du kan installere.
Avatar billede power_t Nybegynder
30. juni 2006 - 10:54 #4
Fidusen med Outlook Express er at du kan lave en mail i ren HTML dér, og dernæst importere den til Outlook - og sende den derfra.
Avatar billede nph12 Nybegynder
30. juni 2006 - 10:58 #5
OK. Udover Outlook Express kan man så kode en mail i html med andre programmer?
Avatar billede nph12 Nybegynder
30. juni 2006 - 11:47 #6
Jeg prøver Outlook Express...hvordan laver jeg html mailen?
Avatar billede power_t Nybegynder
30. juni 2006 - 12:08 #7
Opret en ny mail - gå ind i View source/Vis kilde (måske hedder det Edit/Redigér kilde). Dernæst gem mailen uden at sende den.

Start Outlook og vælg "Import/Export". Dernæst "Import Internet Mail and Addresses". Vælg Outlook Express osv.

OBS! Outlook importerer alt hvad der ligger i den pågældende profil - vistnok kun Inbox + Deleted Items, så opret en ny profil i Outlook Express inden du starter, som kun indeholder den/de HTML mails du skal arbejde med.
Avatar billede nph12 Nybegynder
30. juni 2006 - 12:08 #8
power t>> Opret et svar, hvis du vil have point
Avatar billede power_t Nybegynder
30. juni 2006 - 13:03 #9
;-)
Avatar billede kandreak Nybegynder
09. juli 2006 - 21:49 #10
jeg bruger outlook 2007 beta. der kan du i options instille programmet til at sende i htlm format. det kan du også i outlook 2003