Avatar billede ts-zonic Nybegynder
29. juni 2006 - 23:12 Der er 2 kommentarer

Front Pin Connectors.

Hej igen,

Jeg har lige et problem mere som jeg skal have lidt hjælp til..

Det drejer sig om mine Front Pin Connectors (HHD LED, POWER LED, POWER SWITCH osv.)..

Jeg har et MSI K8N-NEO-Platinium, og det eneste hjælp jeg har er den manual jeg har hentet fra deres hp.

Jeg havde lige mit system skildt ad, og da jeg har købt det af en kammerart har jeg ikke lige manualen. Jeg kigger så i den på nettet og prøver at sætte stikkende til..

Jeg starter computeren fint nok, men som man kan læse i mit andet spørgsmål er det ene problem at der ikke kommer noget billede på skærmen.
Det andet er så at jeg godt kan starte computeren, men jeg kan ikk slukke den ved at holde knappen inde eller restarte den, på trods af jeg syntes jeg har fuldt manualen.

Det skal også lige siges at jeg ikke nogen steder på mine connectors kan se hvad der plus og minus. Nogen der har en ide om det ?

På forhånd tak.
Avatar billede smikkel Nybegynder
30. juni 2006 - 07:39 #1
Avatar billede smikkel Nybegynder
30. juni 2006 - 07:44 #2
Du skal kigge på side 2-18 i manuelen ....
Mvh smikkel