Avatar billede popnizzen Nybegynder
28. juni 2006 - 15:39 Der er 10 kommentarer

Jeg får den her datafejl: cyklisk redudanscheck

Hej Kloge hoveder:)

Først og fremmest. Jeg er ikke ret god ti ldet her computerhalløj, så venligst skære det ud i pap for mig

Det hele startede da jeg installere et spil som så crashede hele tiden. Så ville jeg slette det hvilket jeg ikke kunne få lov til hverken i tilføj/fjern, fejlsikret tilstand eller manuelt. Til sidst prøvede jeg at gå ind i kør og slet det derfra. Der kom en datafejl frem: cyklisk redudanscheck. Det jeg kan få ud af fejlen er at det må være et eller andet der køre i ring og som bruger alt min hastighed. Min computer er blevet frygtelig langsom på det sidste. MEGET langsom!!
Hvad kan der være galt???
Hvordan sletter jeg det spil som startede det hele?
Kan det have noget at gøre med at jeg har 2 forskellige driver til mit grafikkort?

Håber jeg er til at forstå og at i kan hjælpe mig
Avatar billede popnizzen Nybegynder
28. juni 2006 - 15:42 #1
Må heller lige skrive at det er en Zepto Znote 4200, 80 gb ram, radeon ati 9700 der er snak om
Avatar billede mcp_dk Nybegynder
28. juni 2006 - 15:45 #2
CRC fejl (eller cyklisk redundans check) er en fejl som kommer når drevet ikke kan læse den CD/DVD du har i. Tjek at dit drev kan læse andre lignende medier (cd eller DVD) og at det spil evt kan installeres på en anden PC.
Avatar billede popnizzen Nybegynder
28. juni 2006 - 15:54 #3
problemet er at spillet er fra en fil som jeg har liggende på computeren og hvor jeg så har brugt deamon tools til at skabe et virtuelt diskdrev.
Jeg fatter hat af hvad jeg skal gøre nu
Avatar billede gratis Nybegynder
29. juni 2006 - 00:38 #4
har du onloaded spillet fra Daemon Tools ? ellers ka det være derfor du ikke ka få lov til at slette det.. en anden mulighed ka være at en del af spillet blir startet sammen med windows, det ka du tjekke med værktøjet ,  msconfig  , gør sådan her:

|Startmenu|Kør| skriv msconfig tryk enter, i boksen der kommer op vælg fanebladet Start se om du ka få øje på någet som har med spillet at gøre og fjern fluebenet fra det og genstart komputeren.
Avatar billede popnizzen Nybegynder
29. juni 2006 - 09:45 #5
Når du skriver onloaded, mener du så om jeg har sat Deamon Tolls til og "loaded" filen og derefter prøvet at slette spillet? Det har jeg nemlig prøvet uden resultat
Avatar billede gratis Nybegynder
29. juni 2006 - 14:57 #6
ups :/ fejl fra min side der skulle ha stået Unloaded altså fjerne det fra Daemon Tools.Er det loaded i Daemon for du ikke lov til at slette det som du også har prøvet.
Avatar billede popnizzen Nybegynder
29. juni 2006 - 20:49 #7
Og det var lige præcis det der var problemet. Tusind tak. Hvordan får jeg givet pointene??
Avatar billede gratis Nybegynder
30. juni 2006 - 00:46 #8
du er velkommen :) da jeg ikke samler på point, snupper du dem selv for at få lukket spørgsmålet,du gør sådan her:

læg selv et svar,( flyt knappen ude til venstre fra kommentar til svar ) MARKERE dit navn og trykke på accepter.
Avatar billede mcp_dk Nybegynder
03. juli 2006 - 11:30 #9
og som en lille moralsk lekture synes jeg at hvis spillet var godt skulle du tage og købe det og støtte udvikleren. Det er trods alt det de lever af.
Avatar billede popnizzen Nybegynder
16. juli 2006 - 20:30 #10
ok