Avatar billede daffy60 Nybegynder
27. juni 2006 - 11:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Anbefald Bærbar

Bærbaren skal kun Spille cs og alle de der steam spil MAX 9000.
Avatar billede -zonic- Nybegynder
27. juni 2006 - 12:10 #1
vurdér hvad du vil bruge din bærbare med primært henblik på.. hvis du skal have en der kan spille alle de vilde spil, bliver det højst sandsynligt en stor fanden af slagsen, og dermed også tung! det bliver man træt af i længden hvis man samtidig skal slæbe på computeren hver dag til skole/arbejde...

mit bud.:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=206589
Avatar billede -zonic- Nybegynder
27. juni 2006 - 12:10 #2
hov, det var jo et svar :)
Avatar billede amd Nybegynder
27. juni 2006 - 12:20 #3
Ellers find dig en zepto.. - www.pc-direct.dk
Avatar billede daffy60 Nybegynder
27. juni 2006 - 12:24 #4
Spille spil og den slags. lidt skole arbejde Giv et godt bud på,,, hvad det skal være ?
Avatar billede da9el Nybegynder
27. juni 2006 - 12:53 #5
Så snart der er spil indblandet skal du klart satse på en stationer, har selv en bærbar og en stationer. Selvfølgelig skal du bruge den henne på selve skolen er det jo nødvendigt med en bærbar.

Nu ved jeg ikke hvor meget du bruger den, og hvor mange penge du vil bruge. Er du hærdet gammer :) Så skal du nok prøve at kigge her: http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/m1710?c=dk&cs=dkdhs1&l=da&s=dhs
Er du mere "normal" :) Så kan du også godt bruge dell, men acer skulle også have nogle meget fornuftige computere. Skriv evt. hvor mange penge du vil bruge på det.
Avatar billede daffy60 Nybegynder
27. juni 2006 - 13:03 #6
9000 kg
Avatar billede da9el Nybegynder
27. juni 2006 - 13:16 #7
Var det mig havde jeg nok købt en Dell, og fået godt med ram + ordenligt grafikkort i..
Avatar billede tippermand Nybegynder
08. juli 2006 - 15:04 #8
9000 kg må så være 9 millioner, der kan du vist også få en stationær med i købet. Undskyld min dårlige humor...

Hvilken en valgte du?