Avatar billede superskytten Nybegynder
22. juni 2006 - 11:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

oprettelse af nyhedsbrev på ens hjemmeside

jeg er MEGET ny med hjemmeside, og har oprettet en nu. jeg kunne godt tænke mig at folk kunne tilmelde sig et nyhedsbrev. hvordan gør man det, og hvad hedder programmet eller scriptet jeg skal bruge. nogen der kan hjælpe. MÅ meget gerne "skære" det ud i pap hilsen superskytten
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. juni 2006 - 11:22 #1
Der findes mange på marked både færdige løsninger eller små script.

Jeg vil henvise dig til at kigge på www.mailinglist.dk der kan du oprette dig som bruger, så kan du ved at klikke dig 5 gange igennem en oprettelse af listen få adgang til et nyhedsbrev på dit website.
Avatar billede psycho42 Nybegynder
23. juni 2006 - 21:44 #2
--> Superskytten. Du skal i hvert fald gøre en ting klart. Hvem er din "udbyder" - Det er vigtigt at vide, fordi du skal bruge en component til at sende dine emails med, og denne component er installeret på den server, som din side bliver hosted på.

F.eks. er B-one's CDONTS med objektet newmail :)
Avatar billede superskytten Nybegynder
24. juni 2006 - 05:11 #3
tak for oplysningen,jeg har program i forvejen der sender email når der sker noget på min side, men jeg fik ikke nyhedsbrevet til og køre, hilsen superskytten1
Avatar billede bacardil Nybegynder
28. juni 2006 - 02:40 #4
Hvorfor opretter du dig så ikke et sted hvor det virker? spørg måske dumt :)
Avatar billede superskytten Nybegynder
28. juni 2006 - 05:39 #5
er iorden nu hilsen superskytten
Avatar billede superskytten Nybegynder
28. juni 2006 - 05:40 #6
det kører nu og tak for din henvendelse hilsen superskytten