Avatar billede -and1- Nybegynder
21. juni 2006 - 11:06 Der er 1 kommentar

Netkort reconnecter

Hejsa,

Jeg har inbygget intel BG2200 wireless netkort i min laptop. Problemet er imidlertidig, at jeg konstant reconnecter til det net jeg sidder på, og det er virkelig irriterende idet hver jeg downloader, mister denne da jeg reconnecter :(

Jeg har prøvet at installere ny driver uden held, så hentede jeg igen en ny driver fra intels side, hvilket jeg ik teste særlig længe da alle min hotkeys ikke fungerede med denne driver.

Og det er ikke min router, da der er det samme problem på alle net jeg sidder på :(

Jeg har afinstalleret og installeret netkort flere gange, og endda prøvet at køre windows klienten. Jeg aner ikk hvordan jeg får den til at holde forbindelsen på en fast høj hastighed.

Håber i kan hjælpe?

Mvh

Andreas
Avatar billede vibs1310 Novice
21. juni 2006 - 13:38 #1
Bruger du Intel Wireless Pro? Har du prøvet bare at afinstallere den og så lade windows styre det? Vi har oplevet at Intels program ikke helt kan finde ud af det, og det hjalp først da intels program blev afinstalleret og windows fik lov til at tage over.