Avatar billede hellstern Nybegynder
10. maj 2001 - 08:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Word 95 skabeloner

Hej NG
Jeg har lavet nogle skabeloner i Word 97/2000 og de virker perfekt, men nu viser det sig at de også skal bruges til Word 95. Her er det ikke VBA, men Word Basic der skal bruges som programmerings sprog. Det ved jeg ikke noget som helst om og jeg har ikke den store lyst til at sætte mig grundigt ind i det. Derfor vil jeg spørge om der er nogen der har et par eksempler på skabeloner, med dialogbokse, til Word 95.
Hilsen
Tue
Avatar billede torbenkoch Nybegynder
13. maj 2001 - 09:15 #1
Lidt nysgerrig: Hvorfor i alverden skal de bruges til Word 95??

Og så det praktiske: Sprogmæssigt er der ikke den store forskel på VBA og Word Basic, og hvis jeg ikke husker helt forkert, var der så ikke en dialog-editor med til Word 95??
Avatar billede hellstern Nybegynder
13. maj 2001 - 12:23 #2
Hej Torben,
Hvorfor de skal bruges til Word 95, ja spørg kunden om hvorfor han ikke har opgraderet til Word 97/2000 !!!
Jeg har næsten fået løst problemet og jo der er forskel på WordBasic og VBA. der er flere ting der ikke kan lade sig gøre i WordBasic