Avatar billede glonda Nybegynder
15. juni 2006 - 13:19 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Connections hjælp mig localhost/root

jeg har lagt mit site op på mit webhotel, men så skal det jo ikke længere hede

<?php
mysql_connect("localhost","root","");
mysql_select_db("mgk");
?>

så mener jeg det skal hede noget med server....

kan i hjælpe ??
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
15. juni 2006 - 13:25 #1
Det må du høre din udbryder efter (eller se om du ikke har modtaget de informationer fra udbryderen tidligere?).  Vi kan jo ikke gætte din server, dit brugernavn og dit password (heldigvis :)
Avatar billede glonda Nybegynder
15. juni 2006 - 13:27 #2
jeg ved godt hvad min database brugernavn osv er.

jeg mener der skal ikke stå localhost... jeg havde en kode tidligere som virkede hvor der stod noget med server
Avatar billede iss Novice
15. juni 2006 - 13:28 #3
Tror ikke der findes en udbyder der giver dig root adgang til deres SQL server...
Avatar billede leif Seniormester
15. juni 2006 - 13:34 #4
glonda -> Nu aner vi ikke hvilket webhotel du og derfor kan vi ikke fortælle dig noget som helst om hvad der skal stå, da det er individuelt fra udbyder til udbyder
Avatar billede moocher Nybegynder
15. juni 2006 - 13:34 #5
Hvis du ikke har fået andet end et bruger navn og pass vil jeg mene det er localhost,brugernavn,pass

ellers skal localhost erstattes med hvad de nu end har sendt

Disse oplysninger plejer du at få i en samlet mail
Avatar billede glonda Nybegynder
15. juni 2006 - 13:43 #6
har ikke fået nogen som helst oplysninger i den retning.

:(

jeg har spurgt dem men venter stadig svar
Avatar billede glonda Nybegynder
15. juni 2006 - 13:44 #7
Jeg har web10 måske nogen som har det/kender det?
Avatar billede wetdog Nybegynder
15. juni 2006 - 19:23 #8
har også web10. Hvis dit site hedder www.glonda.dk vil dit hostnavn sikkert være db.glonda.dk
Avatar billede glonda Nybegynder
21. juni 2006 - 09:34 #9
Hej jeg fandt selv udaf det. men da du nu har svaret rigtig får du point'sne