Avatar billede asif-khan Nybegynder
09. maj 2001 - 20:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp mig med det F***** (divX).avi

jeg har downloadet en god film kaldet scary movie som sølfølgelig er i (divX).avi som jeg ikke kan afspille hvergang jeg prøver virker det ikke der komme en lille sort skærm med kun lyd fra filmen det kan ikke være min computer for jeg har det nyeste grafik kor og 128Mb ram 533mhz og jeg har alle de nyeste Divx codecks men der kommer kun lyd og intet andet hjælp mig jeg bliver F***** sindsyg af det her
Avatar billede htmlaga Nybegynder
09. maj 2001 - 20:37 #1
Hej du skal have divX for at kunne se din film. Download Globale DivX player fra download.com.
Så kan du se filmen. kommer med et link om lidt.

//aga
Avatar billede keysersoze Guru
09. maj 2001 - 20:38 #2
hvilket program bruger du som afspiller?
Avatar billede lauer Nybegynder
09. maj 2001 - 20:41 #4
Hmm, er det ikke lidt ulovligt at spørge om på Eksperten ?!?

Det lyder som om du har det hele, det er sikkert den version du har
hentet der er noget galt med
Avatar billede htmlaga Nybegynder
09. maj 2001 - 20:42 #5
DivX er freeware

//aga
Avatar billede lauer Nybegynder
09. maj 2001 - 20:46 #6
jaja, det var også med filmen Scary Movie.
Men selvfølgelig... spøgsmålet var jo bare at få DivX til at virke
Avatar billede htmlaga Nybegynder
09. maj 2001 - 21:20 #7
Tak - måske dog lige en tand for meget til et enkelt spørgsmål.
Avatar billede htmlaga Nybegynder
09. maj 2001 - 21:21 #8
I øvrigt skal du være glad for at filmen er i DivX - det er klart det bedste format, ganske enkelt super kvalitet.