Avatar billede genixdk Nybegynder
14. juni 2006 - 18:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Overførelse af db til surftown

Jeg har en amerikansk programmør der ikke kan finde ud af at flytte den lokale SQL database hvis ikke han benytter DTS.
Så jeg håber i kan hjælpe os så vi kan få lanceret vores website.

Hvad skla vi gøre ved database filerne så det kan loades til serveren sådan de vil virke med de web applicationer der kører med den. Webappliaktionen var installeret i vs.net.

Direkte fra programmøren:
"all you need to ask is what needs to be done to the database files so i can load them on the server so they will work in turn with the web app that runs off of them. the webb app was installed in vs.net if they need to know"
Avatar billede arne_v Ekspert
14. juni 2006 - 18:38 #1
Jeg ville ikke forsoege at flydde MDF & LDF filer.

To maader:
  - BACKUP paa den ene server og RESTORE paa den anden server
  - dump struktur til SQL filer og data til CSV paa den ene server og load paa
    den anden server

NB: Det sidste kan godt drille lidt. Det kan faktisk  kraeve en programmoer. Men ... :-)
Avatar billede genixdk Nybegynder
14. juni 2006 - 18:53 #2
Problemet består nok i at Surftowns "myLittleTools.net" værktøj er rimelig kryptisk at finde rundt hvordan pokker man får oploadet de gængse ting til Databasen
Avatar billede arne_v Ekspert
16. juni 2006 - 02:12 #3
så lav jeres eget lille load tool
Avatar billede genixdk Nybegynder
23. juni 2006 - 00:05 #4
Endte med vi fik en 3. person til det. Lukker herfra. Tak for tiden arne