Avatar billede goet Nybegynder
14. juni 2006 - 11:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Shortcut til skift mellem dokumenter

Jeg har tidligere arbejdet på PC, og savner nu en shortcut, der skifter mellem åbne dokumenter i samme program på mac'en. I Indesign og andre programmer virker Command-F6 ligesom på PC'en, men det virker ikke i photoshop og Illustrator.
Avatar billede doggy82 Praktikant
14. juni 2006 - 12:12 #1
Hmm er det ikke Cmd+Tab ?
Avatar billede goet Nybegynder
14. juni 2006 - 12:49 #2
Cmd-tap er når man skifter mellem dokumenter i forskellige programmer. Jeg vil gerne kunne skifte mellem dokumenter i samme program.
Avatar billede vejmand Juniormester
14. juni 2006 - 13:01 #3
Æble + > til at skifte vinduer i et program

Sakset herfra: http://www.macnyt.dk/forum/?page=thread&topic=11497705255809496

Jeg aner ikke om det virker, da jeg intet kender til mac.  :-)
Avatar billede goet Nybegynder
14. juni 2006 - 14:15 #4
Det virker. Tusind tak. Sæt lige et svar på vejmand, så jeg kan give dig point.
Avatar billede vejmand Juniormester
14. juni 2006 - 15:06 #5
Velbekomme, svar kommer her.  :-)