Avatar billede slambertdk Nybegynder
13. juni 2006 - 19:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort til Hitman Bloodmoney

Har prøvet det før - fik købt et spil og grafikkortet var blevet for lille.
Nu skal jeg have fat i et grafikkort som Hitman kan køre med. Spillet foreslår som min. et Direct3D 9 complaint card supporting pixel shader 2.0 (Nvidia Geforce FX or ATi Radeon 9500).

Jeg vil´ikke bruge mange penge på det. Jeg spiller aldrig mere, men elsker Hitman og vil bare have den engangsfornøjelse.

Hvad med et MSI GeForce FX5200-TD128LF 128MB AGP eller er det bedre med Albatron Geforce FX5500 256MB AGP Grafikkort

Eller skal det være noget helt andet. Vil bruge 500-600 kr. på det max.

Claus
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. juni 2006 - 19:58 #1
Vil sige FX5500 - kan selv lige køre det med et FX5600

Men Bedst vil være http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=172672
Avatar billede slambertdk Nybegynder
13. juni 2006 - 20:04 #2
og når det nu skal side i en AMD 1700 xp+ med 512 DDR ram er det så helt håbløst? Ser godt ud med dit foreslået grafikkort.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. juni 2006 - 20:41 #3
Maskinen kunne godt trænge til en opdatering :)
Du vil sikkert kunne spille spillet, men forvent ikke at du kan slå alle detaljer til ;)
Avatar billede slambertdk Nybegynder
13. juni 2006 - 21:44 #4
Ja, men som sagt. Den bliver kun brugt til word og mail lige nu. Efter der er kommet fast arbejde, barn og kone til bliver det sgu ikke til så meget andet. Håber der sker lidt når børnene bliver større og kan spille med. Var ellers en garvet counter-strike spiller.

Claus
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. juni 2006 - 21:50 #5
Har kone, 2 børn og spiller CS i klan :D

(Godt nodt er alderspræsidenten 57 og gennemsnitsalderen vist nok 37 - men hvad faen - vi hygger ;))