Avatar billede ninh Nybegynder
12. juni 2006 - 22:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved Run af CS Map i Valve Hammer Editor

Hej!

Jeg har lavet et map til CS i Valve Hammer Editor, men når jeg skal teste (F9) kommer den med denne besked:

Half-Life har et kendt kompatibilitetsproblem med denne version af Windows. Du kan få en opdatering, som er kompatibel med denne version af Windows, ved at kontakte Sierra.

jeg vil jo gerne høre om andre kender det problem, og evt. ved hvordan det skal løses, så jeg ikke skal til at sende emails osv.
Avatar billede anjensen1 Novice
13. juni 2006 - 11:57 #1
det ville nok være en god idé hvis du skrev hvilken ver af win det her drejer sig om -(hvis det er vista beta så bare glem det.)
Avatar billede ninh Nybegynder
13. juni 2006 - 14:57 #2
Det er Windows XP
Avatar billede ninh Nybegynder
22. juni 2007 - 15:22 #3
lukket