Avatar billede figdor Nybegynder
09. juni 2006 - 16:25 Der er 4 kommentarer

Mine outlook-programmer skal arbejde sammen.

Hallo Alles!!

Det kunne være rart hvis der fandtes en guide der beskrev hvordan man kunne "synkroniserer" sine outlook-programmer.
Underforstået at hvis jeg sidder på arbejdet med min bærbare og ændrer noget, så vil den ændring være indtruffet idet jeg åbner mit outlook hjemme på den stationære.

Ligefra ændringer i kalenderen til afsendte e-mails.

Kan det klares? Eller skal man hente prof. hjælp?

Mange tak!

Med venlig hilsen Victor
Avatar billede goose Nybegynder
09. juni 2006 - 16:40 #1
Det tvivler jeg meget på kan lade sig gøre med mindre du bruger Outlook via Exchange.

/Goose
Avatar billede kedde65 Praktikant
09. juni 2006 - 18:12 #2
Den ummidelbare løsning er at lade Windows på din bærbare synkronisere et mappet netværksdrev på din stationære og på dette drev der lægger du så din PST fil fra Outlook. Det kræver blot at du hver aften når du kommer hjem synkronisere din bærbare... men men men, jeg ved det virker men jeg har altså også se det ikke virke...

Den prof løsning er at bruge en Exchange Server. Den er beregnet til det ;)

/Christian
Avatar billede figdor Nybegynder
09. juni 2006 - 18:43 #3
Altså. Jeg har Public ShareFolder. Er det ikke det fuldstændig samme?

Hvis jeg skal have MS Exchange kræver det jo at jeg har en computer tændt hele tiden? Ved i om man kan købe serverplads så man kan installere programmet?

Der er jo kun tale om synkronisering af 2 mails.
Avatar billede no_stress Nybegynder
09. juni 2006 - 23:50 #4
Det her kan være løsningen:
http://www.scannet.dk/exchange.asp