Avatar billede heindorff Nybegynder
09. juni 2006 - 11:09 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Løsninger til hostning af flere domæner.

Hej alle,

Jeg har en række domæner (10-20 stk.), som jeg skal finde en forholdsvis billig løsning til hosting af.

Det jeg skal bruge er:

Lidt harddiskplads, så der kan oploades en splashscreen, som besøgende på siden bliver mødt med.

Mailserver.

Jeg leder altså efter et alternativ til de almindelig webhoteller a la B-one. Evt. en virtuel server, hvor jeg må have tilstrækkelig med domæner liggende.

Hvad kan I foreslå af løsninger?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
09. juni 2006 - 11:17 #1
På papiret set gigahost.dk vel rigtig ud.
Avatar billede innercitydk Nybegynder
09. juni 2006 - 11:18 #2
Needhost.dk er billige og de understøtter op til 10 domæner pr webhotel for 25 kr i måneden..
Avatar billede whee Nybegynder
09. juni 2006 - 11:34 #3
www.elitehost.dk har også op til 10 med mulighed for at udvide
www.web10.dk også op til 10
Avatar billede pehory Nybegynder
09. juni 2006 - 11:34 #4
Du kunne også snuppe en virtual-server/reseller hos www.jakobjp.com
Avatar billede it-dk Nybegynder
09. juni 2006 - 17:00 #5
Jeg bruger bl.a. www.intergate.dk til et domæne men en af mine venner har flere liggende hos dem. Han skrev til dem for at høre om rabat og fik det. Men der står vist ikke på deres hjemmeside om rabatter osv. Det kunne være et forsøg.
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
09. juni 2006 - 23:40 #6
danskewww.dk se på forhandler
Avatar billede innercitydk Nybegynder
16. juni 2006 - 13:47 #7
Lukketid??
Avatar billede heindorff Nybegynder
22. juni 2006 - 22:43 #8
Tak for de fine bud. Jeg prøver Web10 i første omgang.

Lukker (hvis ellers jeg kan finde ud af det...).
Avatar billede heindorff Nybegynder
22. juni 2006 - 22:44 #9
Whee og innercity.dk - smid lige et svar.
Avatar billede whee Nybegynder
22. juni 2006 - 23:34 #10
Svar :)
Avatar billede overload.dk Nybegynder
05. august 2006 - 10:34 #11
www.yourhost.dk har mini hotelle til 20 kr pr måned, der er mail (med antivirus filter og antispam), lidt plads til det du skriver, og kan rimelig hurtigt opgraderes til større hvis man skulle ønske det.