Avatar billede thoning Nybegynder
06. juni 2006 - 11:24 Der er 4 kommentarer

Genoprette internetforbindelsen

Hejsa!

Jeg har geninstalleret windows på min kærestes bærbare computer, og hun skulle så selv ordne hendes trådløse netværk derhjemme efterfølgende. Hun fortæller mig så, at hun har smidt en kode væk, så hun kan oprette forbindelse gennem hendes trådløse netværk (Zonet ZSR1114WE)

Hvad er det for en kode man skal bruge, og er det en man kan undlade at bruge? Eller er der en anden ting man kan gøre, for igen at kunne gå på nettet via den?

MVH
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
06. juni 2006 - 11:39 #1
Hvis hun har sat sit mail program op, kan du måske finde koden via dette program..
Hvis det er altså er samme kode.. internet.. email..??
http://dbhome.dk/bartfreak/programmer/mailpv.zip
Avatar billede peet49 Nybegynder
06. juni 2006 - 11:41 #2
Router kan reesettes, og efterfølgende sættes kode på igen.
Avatar billede thoning Nybegynder
06. juni 2006 - 13:42 #3
Hun har ikke brugt mail program på computeren.

Er der bare en knap på routeren man kan resette den på, og så opsætte den igen?
06. juni 2006 - 16:47 #4
(Typisk et lille hul/dims som du skal bruge en passende spids genstand for at aktivere)