Avatar billede okay Nybegynder
09. maj 2001 - 11:24 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Banner 500 Point

Jeg skal bruge et 780*160 banner.

Teksten er frit. (bare det står noget med Games4All.com

Lidt info:
-> Vi har lagt mærke til at arabiske spillere elsker metal gear spil og så Shenmue og så resident evil. vælg spiller fra de 3 spil og sæt dem i højre side. Sæt sidens navn i venstre.

På forhånd tak for hjælpen.

God stats

Avatar billede prodic Mester
09. maj 2001 - 11:30 #1
Er jeg den eneste der har på fornemmelsen at Okay, skal tjene penge på det banner?

Du bedes ligge et svar selv, og flytte det til Job-Freelance som er den korrekte kategori.
Denne er til generelle spørgsmål omkring design etc.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
09. maj 2001 - 11:33 #2
prodic >>

Nej du er ikke den eneste. Se her:

http://www.eksperten.dk/spm/71086
Avatar billede okay Nybegynder
09. maj 2001 - 11:33 #3
prodic >> tjene penge >> nejnej, det skal du ik tro...

jeg tror nok du har læset de oversættelse spm som jeg har oprettet

Men jeg får ik penge for denne banner...jeg får bare mere besøgende :-)
Avatar billede okay Nybegynder
09. maj 2001 - 11:34 #4
nil.dk/prodic >> står der noget med penge ????

der står bare hvordan bannet skal være !!
Avatar billede nil.dk Nybegynder
09. maj 2001 - 11:37 #5
<citat>

u do the grafix yrself or
have partners and so on

</citat>
Avatar billede nil.dk Nybegynder
09. maj 2001 - 11:37 #6
Er vi dine partnere?
Avatar billede ucfatrox Nybegynder
09. maj 2001 - 11:38 #7
Jeg kan ikke se hvorfor at alle får så ondt i nummeren over en mand der bare vil ha\' et par kroner i kassen. Det er da lovligt nok.
Avatar billede okay Nybegynder
09. maj 2001 - 11:38 #8
nil.dk >> nej det er i ik...men nu har jeg travlt med andre ting, derfor kunne jeg tænke mig at nogen lave bannet.
Avatar billede okay Nybegynder
09. maj 2001 - 11:40 #9
ucfatrox >> jeg får ik penge for denne banner......
Avatar billede prodic Mester
09. maj 2001 - 11:40 #10
Der står ikke noget om penge, men kald det min 6. sans.

Og da dette ikke har noget som helt at gøre med \"- Generelle spm. indenfor webdesign, layout, m.m.\" - så bedes du flytte den til Job->Freelance som omhandler \"- Alle typer tidsbegrænsede opgaver.\" - hvilket din kan betragtes som.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
09. maj 2001 - 11:40 #11
ucf >>

Jeg vil gerne have lov til at få ondt i nummeren hvis nogen tjener penge på noget jeg kun får points for
Avatar billede okay Nybegynder
09. maj 2001 - 11:45 #12
prodic >> jeg synes den skal ligge her i design (Generelt).

ALLE > jeg vil helst ik diskutere om det mere...dem som vil lave banner er velkommen...og dem som ik vil lave banner så må de hellere følge med hvad der sker i dette spm....
Avatar billede okay Nybegynder
09. maj 2001 - 11:58 #13
den kunne se sådan ud.

http://www.web-zone.dk/banner4.gif
Avatar billede prodic Mester
09. maj 2001 - 12:36 #14
Okay->Det handler ikke om hvad du mener/gør, men om hvad Admins har udtalt. Det er skam ikke min egen påstand, at jeg så er enig er en anden sag, admins har udtalt at opgaver der skal udføres skal foregå i Job->Freelance uanset om det er for penge eller point.
Derfor bedes du flytte den asap.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
09. maj 2001 - 12:40 #15
Okay >>

Enig med prodic. Iøvrigt kan du ikke sige at du ikke ønsker debat. Det er da op til folk selv om de ønsker et debattere et emne i ethvert givent forum, virtuelt eller ej. Alt andet går ind under begrebet censur.
Avatar billede okay Nybegynder
09. maj 2001 - 13:34 #16
Nil / Prodic >> jeg tror ik der er nogen som gider at lave banner mere, efter hvad i har siddet og skrevet :( !!
Avatar billede okay Nybegynder
09. maj 2001 - 13:36 #17
flytter til job -> Freelance

så prodic bliver glad.. :)
http://www.eksperten.dk/spm/71426
Avatar billede okay Nybegynder
09. maj 2001 - 13:36 #18
og nu håber jeg hellere ik folk begynder med at diskutere om hvorfor jeg oprettede spm 2 gange..
Avatar billede ezzuk Nybegynder
09. maj 2001 - 14:24 #19
www.cjohanson.subnet.dk/g4a2.jpg

kvaliteten er lidt ussel, grundet komprimeringen. men du får PSD filen, så det.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
09. maj 2001 - 14:26 #20
hov, jeg havde ikke lige set at det var blevet flyttet
Avatar billede cain Nybegynder
09. maj 2001 - 14:54 #21
så luk dette spårgsmål hvis du har flyttet det til en anden kategori
Avatar billede okay Nybegynder
09. maj 2001 - 15:09 #22
cain > du spiller også lige af...
Avatar billede zanki Nybegynder
10. maj 2001 - 11:09 #23
Cain er en NAR....