Avatar billede missmiav Nybegynder
04. juni 2006 - 12:31 Der er 25 kommentarer og
2 løsninger

Kan ikke installere The sims 2

Hej
Når jeg vil installere mit the sims 2, går det godt i starten. Men når den skal til at overføre, siger den at der opstod et problem med overførelsen af >file< fra mediet. Så trykker jeg forsøg igen, men lidt efter popper vinduet op igen.

Hvad kan jeg gøre?

Det er PC cd-com.
Har massere plads på min bærbar
Og den kan godt installere på mine forældres computer.
Avatar billede missmiav Nybegynder
04. juni 2006 - 15:08 #1
Svar tak
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
04. juni 2006 - 16:51 #2
det er nok din bærbar, der er ikke har rette specifikationer.??
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2006 - 17:16 #3
Jeg bøvlede engang med at installere sims 2 på en ældre maskine og der var problemet, at den ikke kunne køre med den nyeste version af DirectX og at den kørte med et onboard grafikkort. Desværre kan jeg ikke huske, hvordan fejlmeldingen lød, men den stoppede i hvert fald midt i installationen. Måske skyldes dine problemer noget lignende, da din maskine jo er en bærbar.
Avatar billede mtj111 Novice
04. juni 2006 - 18:41 #4
Det har noget med dit CD-drev at gøre... De 4 The Sims 2 CD'er er af knap så god kvalitet, og har derfor nogle problemer i hurtigere drev samt kombidrev.

Prøv om du kan bruge et andet drev (måske låne et ekstern CD-rom-drev, hvis du ikke har en)...

Jeg har selv haft problemet på 2 af mine computere.

Efter installationen fra et andet drev, skal du prøve at starte spillet, og når (altså hvis :-) den siger at det er den forkerte CD'rom (eller drev), så genstart computeren :-)

Michael
Avatar billede lzs Nybegynder
04. juni 2006 - 20:32 #5
Hvis du ikke kan installere det på din comp, men dine forældres, så er en af alternativerne da at hente det fra deres computer. Brug evt en switch, eller hvis det ikke haves så et cross-over kabel.
Avatar billede mtj111 Novice
11. juni 2006 - 10:11 #6
missmiav>> Virker det?
Avatar billede missmiav Nybegynder
11. juni 2006 - 14:16 #7
Jeg har ikke kunne prøve det da jeg ikke har fået fat i et cd-rom drev - men jeg har skrevet til philips der har lavet mit drev og spurgt efter firmwire.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. juni 2006 - 14:18 #8
du kan også prøve at installere det over netværk..

Men man skal lige tænke på at en bærbar generelt ikke er til at spille på.
Avatar billede missmiav Nybegynder
11. juni 2006 - 14:21 #9
Jeg har prøvet at lave netværk mellem de to computere men, er ikke den klogeste til computer, så det endte med systemgendannelse (som jeg har lært at ave mange af ;) )
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. juni 2006 - 14:25 #10
hvis du kan finde din anden pc, via netværksteder, (søg evt. på computernavnet), så er det blot at henvise til c:/programmer, (efter du har delt programmer, tag det fra bagefter).
Find programmet, og tryk på ***.exe
Men ok, det er måske lidt tricky..??
Avatar billede missmiav Nybegynder
11. juni 2006 - 14:27 #11
Altså jeg har trådløst internet mellem, kan man bruge det?
Avatar billede missmiav Nybegynder
11. juni 2006 - 14:31 #12
Jeg har trykket på netværkssteder og derefter på SharedDocs på familiecompter (mine forældres) deefter siger den så at den henviser til en placering der ikke er tilgængelig og at den kan være på harddisken på denne computer eller netværk.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. juni 2006 - 14:42 #13
du skal lige dele den mappe som skal indholde spillet, altså C:/programmer
For at kunne få lov til at installere det.
Avatar billede missmiav Nybegynder
11. juni 2006 - 14:46 #14
Det har jeg lige gjort, altså delt det med andre netværksbrugere men jeg kan ikke finde det her
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. juni 2006 - 14:47 #15
prøv at fjerne firewall på begge, ..sæt det til bagefter..O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. juni 2006 - 14:48 #16
ps: i vis netværksforbindelser, .. højreklik/egenskaber/avanceret
Avatar billede missmiav Nybegynder
11. juni 2006 - 15:01 #17
Hvad skal jegså når det er slået fra? :)

Ja det skal helst skæres ud i pap :D
Avatar billede lzs Nybegynder
11. juni 2006 - 15:02 #18
hvis en af computerne har Norton internet security skal det også slås fra.
Avatar billede missmiav Nybegynder
11. juni 2006 - 15:03 #19
det tror jeg ikke de har
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. juni 2006 - 15:07 #20
Bryder mig ikke om norton.., men ja slå det bare fra, når du genstarter er det sikkert på igen.

du skal sikkert blot slå firewall fra. Så kan du se den delte mappe..?
Avatar billede missmiav Nybegynder
11. juni 2006 - 15:08 #21
Så er det fundet, skal bare lige se om jeg kan spille det
Avatar billede lzs Nybegynder
11. juni 2006 - 15:10 #22
Ved ikke lige helt hvordan det fungerer med det der trådløse. Men jeg plejer at søge efter den anden computer. når den er fundet dobbeltklikker jeg på computeren (navnet), hvorefter man kan se alt det der er delt.
Avatar billede missmiav Nybegynder
11. juni 2006 - 15:27 #23
Jeg kunne ikke spille det, så j vil bare vente på at philips skriver tilbage til mig ang. disc drevet. desværre
Avatar billede lzs Nybegynder
11. juni 2006 - 16:10 #24
hvad siger din comp da? vil den bare ikke gå ind i det?
Avatar billede missmiav Nybegynder
11. juni 2006 - 16:36 #25
når jeg prøver at installere spillet siger den at den ikke kan overføre filerne fra mediet
Avatar billede mtj111 Novice
10. september 2006 - 19:02 #26
Der sker vist ikke meget mere her, så for god ordens skyld burde det lukkes...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
10. september 2006 - 19:28 #27
??