Avatar billede jaddk Nybegynder
01. juni 2006 - 18:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Valg af forum

Davs,

Jeg skal have smidt et forum op på en hjemmeside og er i tvivl om hvilket der vil være bedst..

Det skal være gratis - Kunne templates - Der må gerne være mange extensions til - MEN! fremfor alt skal det være sikkert..

Hvad anbefaler i?
Avatar billede michaeltryl Seniormester
01. juni 2006 - 19:16 #1
phpbb er et godt forum og har mange ekstra ting til også
www.phpbb.com
Avatar billede henrik6666 Nybegynder
01. juni 2006 - 19:22 #2
phpbb er nemt at hacke ! Så hvis sikkerheden har høj priotet skal du nok vælge et andet .. medmindre de andre forums er ligeså nemme ;-) hvilket jeg ikke kan udtale mig om !
Avatar billede michaeltryl Seniormester
01. juni 2006 - 19:25 #3
okay det vidste jeg ikke, jeg kender ikke lige til andre
Avatar billede selmann Nybegynder
01. juni 2006 - 20:33 #4
prøv denne her http://forum.snitz.com/
Avatar billede henrik6666 Nybegynder
01. juni 2006 - 21:20 #5
Heller ikke sikkert ! Iøvrigt de 2 eneste forums jeg har brugt de sidste par år og stadig bruger trods de irriterende besøg :-(
Avatar billede jaddk Nybegynder
01. juni 2006 - 21:24 #6
Det skal være et php baseret forum..
Avatar billede jaddk Nybegynder
11. juni 2006 - 09:54 #7
Andre der kan komme med noget? Ellers lukker jeg..
Avatar billede henrik6666 Nybegynder
11. juni 2006 - 10:51 #8
Jeg synes bare du skal lede efter det forum der har de Templates du synes passer bedst til dit forum og ligeså med extensions og så nedpriotere sikkerheden. Jeg havde engang "kik" på denne side/forum : http://hot-things.net/ men jeg kan se der er lavet en del om siden sidst ;-) så jeg ved ikke om det er ligeså nemt at gå til som fx phpBB forums er ..

Ellers må du bare benytte htaccess til at spærre for diverse domæner, IP-adressser .. eller få nogen der til lave en extension som automatisk tilpasser din htaccess-fil når uvedkommende forsøger at adgang til mere end de må, hvis det ellers kan lade sig gøre :-) Spørg ..